Geen gegevens gevonden
Op 18 oktober organiseert Transitiemakelaar Erik de Ruijter in samenwerking met NRK en Kunststof Magazine een masterclass over 'Werken aan maatschappelijk gewaardeerde producten'. Hoe kan u als bedrijf slim ondernemen in het oog van de storm?
Als ondernemer heeft u te maken met een ongekend groot aantal uitdagingen. Er woedt een ‘aandacht’ storm over grondstoffen, energie, klimaat, circulair, digitalisering met klanten, prijzen, concurrentie, milieu, regels en wetten, geschoolde medewerkers. Alles gebeurt tegelijk. Maar, in het oog van de storm is het stil. De masterclass helpt u naar dat oog.
Praktische oplossingen
Slim ondernemen is de juiste uitdagingen kiezen en omzetten in gerichte actie. Uw eigen oplossingen. Deze eendaagse masterclass met focus op het bedrijfsprofiel en de strategie om te komen tot duurzaam en circulair ondernemen helpt daarbij. U gaat tijdens de masterclass praktische kennis ophalen, met elkaar in gesprek, ervaringen delen en uw belangrijke uitdagingen vertalen naar acties van het eigen bedrijf. Het doel is: klanten en gebruikers die de kwaliteit in uw producten ervaren en waarderen.
Concrete resultaten
De masterclass start om 10.00 uur (inloop vanaf 9.30 uur) en duurt tot 17.00 uur.
Overige data van masterclasses dit jaar:
Deelnemers en kosten
De masterclass is bedoeld voor leden van directies en managementteams van fabrikanten van kunststof of rubber (half)fabrikaten, recyclaat of eindproducten.
Per masterclass kunnen 8 tot 10 personen deelnemen. De kosten van deelname zijn € 595,00, exclusief BTW. Leden van de NRK betalen € 445,00, exclusief BTW.
Alle deelnemers ontvangen een informatieset en het werkboek 'Werken aan maatschappelijk gewaardeerd ondernemen'.
Aanmelden
Stuur een mail naar Erik de Ruijter, erik@detransitiemakelaar.com.